Pranešimas apie nelaimingą atsitikimą laikinose patalpose
Ar norite pranešti apie problemą? Užpildę toliau pateiktą formą, Jūs galite tai padaryti greitai ir patogiai. Apie kilusias problemas galite pranešti ir telefono numeriu +370 5 232 21 41.
Toliau rasite atsakymus į dažniausiai pateikiamus klausimus.
Jei Jūsų užklausa susijusi su technikos ar pastolių nuoma, prašome kreiptis kontaktais, nurodytais Ramirent kontaktų puslapyje
Modulio išorės pusė
Turite problemų su kenkėjais, pavyzdžiui, vapsvų lizdais
Prašome susisiekti su kenkėjų kontrolės įmone.
Lietaus nutekėjimo latakai perpildyti
Patikrinkite, ar latakai yra švarūs, ar juose nėra lapų ir kitų šiukšlių.
Šildymas ir vėdinimas
Vėdinimas neveikia
Prieš pranešdami apie gedimus „Ramirent“ bendrovei, patikrinkite ar šviečia raudona kondicionieriaus lemputė. Skambindami, turėkite gedimo kodą, kuris bus pateiktas ekrane. Tai palengvins gedimo nustatymą.
Patalpose šalta / karšta
Patikrinkite, ar radiatoriai įjungti ir ar nustatyta norima temperatūra (nustatykite šilumą termostatu).
Prastos kokybės oras
Patikrinkite, ar filtras yra švarus. Pakeiskite. Jei reikia, kreipkitės į bendrovę „Ramirent“.
Apšvietimas
Lemputės nedega
Patikrinkite saugiklius. Patikrinkite, ar kaitinamosios lemputės arba fluorescencinės lempos neperdegusios.
Vanduo ir kanalizacija
Blogas oras tualete
Patikrinkite, ar šulinyje yra vandens. Jei ne, pripilkite.
Kanalizacija užsikimšusi
Patikrinkite, ar blogo oro filtras neužsikimšęs.