Pranešimas apie nelaimingą atsitikimą laikinose patalpose

Ar norite pranešti apie problemą? Užpildę toliau pateiktą formą, Jūs galite tai padaryti greitai ir patogiai. Apie kilusias problemas galite pranešti ir telefono numeriu +370 5 232 21 41.

Toliau rasite atsakymus į dažniausiai pateikiamus klausimus.

Jei Jūsų užklausa susijusi su technikos ar pastolių nuoma, prašome kreiptis kontaktais, nurodytais Ramirent kontaktų puslapyje

Modulio išorės pusė

Turite problemų su kenkėjais, pavyzdžiui, vapsvų lizdais

Prašome susisiekti su kenkėjų kontrolės įmone.

Lietaus nutekėjimo latakai perpildyti

Patikrinkite, ar latakai yra švarūs, ar juose nėra lapų ir kitų šiukšlių.

Šildymas ir vėdinimas

Vėdinimas neveikia

Prieš pranešdami apie gedimus „Ramirent“ bendrovei, patikrinkite ar šviečia raudona kondicionieriaus lemputė. Skambindami, turėkite gedimo kodą, kuris bus pateiktas ekrane. Tai palengvins gedimo nustatymą.

Patalpose šalta / karšta

Patikrinkite, ar radiatoriai įjungti ir ar nustatyta norima temperatūra (nustatykite šilumą termostatu).

Prastos kokybės oras

Patikrinkite, ar filtras yra švarus. Pakeiskite. Jei reikia, kreipkitės į bendrovę „Ramirent“.

Apšvietimas

Lemputės nedega

Patikrinkite saugiklius. Patikrinkite, ar kaitinamosios lemputės arba fluorescencinės lempos neperdegusios.

Vanduo ir kanalizacija

Blogas oras tualete

Patikrinkite, ar šulinyje yra vandens. Jei ne, pripilkite.

Kanalizacija užsikimšusi

Patikrinkite, ar blogo oro filtras neužsikimšęs.